Torsdag!

Då var redan denna torsdag över också!
Veckan har verkligen fluuugit iväg! Det var längesen den gjorde det sist, såhär snabbt! Jag hoppas dock innerligt att nästa vecka inte flyger förbi så snabbt...

Vad har då hänt under dagen?
Jo jag och lilleman bakade pannkakor till lunch. Det tyckte han var innerligt roligt (jag oxå;). Efter hans lilla nap så gick vi till E's skola. Satt och pratade med mammor,nannys och babysitters och konstaterade att detta var sista torsdagen för denna terminen! Hujedamej, när jag tänker på det så känns det lite sorligt! En bra "sitta och snacka med" tysk aupair avslutar sitt år sista juli vilket innerbär att jag kanske, för sista gången, har suttit och snackat skit med henne på dendär bänken, föralltid! Usch, det känns konstigt som sjutton!

E hade iaf sin fiol och sedan strosade vi hemmåt. Jag lagade kykling gryta med ris till middag idag.
Ikväll har jag suttit och blivit lite sentimental efter att ha suttit och tittat igenom några av alla mina tusentals bilder jag har på hårddisken.
Jag tänkte visa er några smakprov;


Rasmus, Mamma & Jag från Italien-09


Även denna glada bild är från Italien-09


Jag och Lisa på ett scout läger sommaren 09.

Ojojoj, vad jag saknar min brunbrända kropp jag hade det året!
Jag hade hoppats på att få tillbaka den detta året. Ser dock inte ut som det just nu iaf...

Här kommer några bilder från dagen!




E's violin lesson!


J är inte alltid lite engagerad... Hehhe!

Justeja! Jag har varit duktig och skrivit klart mina två uppsatser till Silver Bay aupair kursen jag tog för 6 veckor sedan. Fick ett svarsmejl där det stod att jag kommer få ett papper på mina credits inom 10 arbetsdagar - sweet!! :)

Nehe nu ska jag sova!
5 dagar kvar tills jag får krama om familjen igen! <3

Take care,
Love A

Kommentarer
Postat av: kerstin

Oj vad det känns länge sen 2009!Nu börjar det pirra i magen. Bara 4 dagar så sitter vi på flyget. Alla mina tankar kretsar kring detta nu. I vardagsrummet syns det att vi ska ut och resa.Många kramar mamma

2011-06-17 @ 09:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0