Memphis!

Söööndag!
När jag ätit frukost närmade sig klockan tio och då ringde jag upp mamma på skype. Vad tror ni jag fick se!?


Jo, heela familjen!
Alla syskonen + respektive och barn, mamma, pappa och min lilla farmor!
Dock finns inte alla med på bild men det va jätte trevligt att få säga hej till Er allihop! Vissa har jag ju faktiskt inte pratat med sedan jag for, ojojoj!! Det är snart 6 månader sedan.
När jag tänker tillbaka känns det som att tiden gått såå himla snabbt. Men när jag tänker på att jag har lika länge kvar och lite till känns det som att tiden kryyyper sig fram..

Efter vi pratat klart ringer Therese och undrar om jag har några planer för dagen. Inga! Mer än att kanske åka in och vara med på "Ung i NY" avlsuningen. Vi hade samma planer vilket resulterade i att vi tog 12.04 tåget in till penn.

Planerna ändrades lite....Vi kom nämligen över broadway biljetter för 39$ stycket. Till musikalen Memphis. Woooow, sjuukt bra! Jag rekommenderar den väärkligen! Älskade dansarna, musiken och kläderna. Mumma!
Riktigt nöjda strosade två aupairer ut därifrån runt 6 tiden och begav sig till broadway(the street) för att sitta och titta live på en storbildskärm på TONY awards (broadway galan). Vår till och med , någon bråkdels sekund med på TV;)
Så nu kan man bocka av den punkten med - "Vara med på amerikansk TV - check!!" heheheheeee :)








TONY awards!


Vi träffade på "the naked cowgirl". Hon lixom snott "the naked cowboys" grej lite, fy skäms!

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Vad kul att du fick med bilden på familjen. Nu räknar vi ner! 1 vecka kvar. Helt otroligt. Kram mamma

2011-06-14 @ 11:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0