102 farenhight!

Hejsan på dejsan!
Igårkväll försvann vårat internet vilket innebar att jag fick sysselsätta mig med andra grejer än att sitta vid datorn. Vet ni vad det blev? Jo, "So you think you can dance" på tv FOX. Gudarnas vad jag saknar dansen! Vilken form jag var i och vad bra min kropp mådde då jag dansade ungefär, alla mina vakna timmar!
Nehe, det finns ingen tid att vara setimental nu inte. Dansen får jag dra igång med sen igen när jag kommer tillbaka till älskade och väldigt saknade sverige! Så Rasmus nu vet du vad som gäller februari 2012!;)
Vad mer jag gjorde igårkväll utan internet? Det ska jag berätta för er! Ingenting! Jag gick helt enkelt och la mig och somnade innan klockan hunnit slå tio. Det var skönt! Och väldigt behövligt!

Idag har mätarn gått upp till 102 farenhight! det motsvara ca 35 grader - HOT HOT HOT! :)
Väldigt härligt! Dock inte lika häligt att lilleman är förkyld och att the community pool inte öppnar förens den 24 Juni. dryyyyygt,......
Imorgon har lillpärvil sin sista skoldag för denna terminen. Sen väntar ett nästan 3 månader långt sommarlov. Helt gaaaaalet vad långt sommarlov dom har här jämfört med oss i sverige, är det inte ?


Emma åt glass som man blev röd på tungan av!
Här är vi på hennes violin lesson.


Min underbara vän Pauline är nu fri.
Grattis till studenten!!!!!
Jag saknar dig och gråter floder över att jag inte kunde vara med på din stora dag!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0