Midsommarafton 2011!

Midsommarafton 2011 firades i Battery park, NEW YORK CITY!


E lekte med min fläkt i väntan på att vi skulle åka in.


Precis innan vi skulle hoppa in i bilen för att åka till tågstationen ramlar E's tand ut!
3:e tanden som åker inom loppet av en månad!!!


Lite syskonkärlek på tåget :)


Vi bestämde oss för att gå ner till Wall street och även hälsa på på min vpappas jobb innan vi gick till Battery park där midsommarfirandet var.


När man ser svenska flaggan vet man att man kommit rätt!




Blomsterutdelning


Gör kransar!


Kärlek


Syskonkärlek:)




Sill och potäter i gröngräset :)






<3


Jag och mamma träffade på, ingen mindre än, Agneta Sjödin! :)


Det blev såklart lite jordgubbar till efterrätt :)










En av de bästa midsommaraftnar jag varit med om!
Firades tillsammans med min svenska och amerikanska familj i Battery Park, New York City. Det tredje näst största í världen efter skansen och leksand.

Tack till alla Er som gjorde den minnesvärd trotts det något regniga vädret (men man är ju svensk - trotsa vädret är vi ju rätt vana vid ;)

Love,
A

Kommentarer
Postat av: kerstin

TACK! för attdu vågade ta chansen, nu har vi oxå fått uppleva en bit av New York. Vilka härliga dagar vi har haft tillsammans med dig älskade dotter.

Många varma kramar

mamma

2011-06-30 @ 11:10:00
Postat av: Pauline

Ååh, coolt att ni träffade Agnetha sjödin :D Ni verkar ha haft en underbar midsommarafton! saknar dig!

2011-07-01 @ 14:36:54
Postat av: Anna

Blir alldeles rörd när jag ser alla bilder och läser allting! :D Vilken mysig midsommarafton ni måste ha haft,o jag håller med Kerstin: Var glad att du tog chansen... :)(agneta sjödin var ju rätt häftig med ;)

2011-07-03 @ 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0