Memorial day & Fridas 30 års dag!

Måndagen den 30 Maj var det memorial day vilket innebär en ledig dag då det är en hyllning till alla soldater som stupat i kriget. Men, det var även Fridas 30 års dag!
Det firades faktiskt, hör och hämpna, här ute hos mig i South Orange! Det blev en underbar dag! Började med att jag, min vmamma och barnen åkte till Whole foods och handlade mat och grejer sen åkte jag in till NYC och mötte upp Frida &Johan för att åka ut hit igen. Dom beställde nått att äta på dunkin donuts innan vi traskade hemåt och dom fick se lite av downtown SO. Hälsade på min värdfamilj, barnen var väldigt exalterade. Efter att jag visat dom lite runt i huset tog vi bilen och åkte till the reservation och satt där lite och pratade. Såg två jordekorrar!! Hääftigt :)
När vi kom hem igen skypade Frida med mamma, pappa & Rasmus som sjöng för henne så vackert.
Medans jag och min vmamma började med maten!
Framåt fyra kom en familj till min värdfamilj på besök för att göra två flugor i en smäll - fira D som ju fyllde 40 i tisdags! Så det blev ett litet dubbelkalas!


Här har ni den - Jordekorren!




Frida var glad i ölen ;)


Det blev lite skålande!


J gosade lite med bebben!


Min vpappa dansade lite uppe på däcket!


Lite med gosande med bebisen:)


Sen vad det dags för mig att ge frida lite presenter:)


Grillmästaren!


Frida var den första som fick hugga i!






E drack mjölk!


J spelade baseball




Sen blev det tårta och cupcakes!


Som Frida och D fick blåsa ut!


Här har vi födelsedagsbarnet som skär upp tårtaaan!
Grattis än en gång, syster yster! :)


Tack för att ni ville komma ut och se hur jag bor!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: kerstin

Vad glad jag blir av alla bilder. Fortfarande helt overkligt med Frida o Johan hos dig, men ändå så kul att ni kunde fira Frida tillsammans. Många kramar från mamma och tack till värdfamiljen.

2011-06-01 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0