Call nine one one!

Ahhhhhhhh, idag kan vi verkligen börja räkna neeer!
Mina föräldrar och min lillebror är här hos mig om bara 1 vecka! Det är endast en vecka kvar tills jag kan få krama om dom igen <3 Åh, vad jag längtar!

Idag har lilleman varit på summer camp 9.30 - 2.30 så jag har varit ledig 5 timmar på dagen idag. Lyxit som tusan om ni frågar mig! Jag brukar ju annars bara vara ledig 9-12.
Under mina lediga timmar började jag skriva på min uppsats till silver bay area som ska vara inlämnad på fredag. Vi får se hur det går...
Jag skypade även någon timme med familjen där hemma. Trevligt värre!
När jag hämtat lilleman åkte vi till E's skola och hämtade henne. Det ööööste ner regn så jag bestämde att vi skulle åka och titta på lite tåg. När vi står där vi spåret så börjar det helt plötsligt att brinna i en gran inne i skogen. Sitter och tittar på det i kanske 5 minuter då jag innser att den kan sprida sig. Så jag ringer helt enkelt 911. Första gången för mig. Dom är där på nolltid. Dock lite pinsamt att säga att det visst hade brunnit över till dom kom..... eheeehe, men der kunde ju faktiskt slutat riktigt illa!

Efter vi hälsat på poliserna och grejer åker vi till biblioteket en sväng. sen hem och laga middag. Och ikväll har jag suttit framför dumburken och försökt skriva klart min uppsats. Jag är iallafall en god bit påväg! Så imorgon kväll hoppas jag kunna bli klar! Det är iallafall mitt mål.
Nehe nu ska jag ta en snabbdusch innan jag går in i djupsömn.

Puss&Kram på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0