En varm helg! :)

Okej! Jag kan börja med att berätta att harry potter var bra. Helt klart sevärd.Dock kom jag och Therese på mycket bättre avslut än det som faktiskt var. Har tänkt läsa sista kapitlet ur sista boken för att kanske få en annan vinkel på det. Det blev iallafall en lycka kväll, tillslut.
Var hemma runt 1 tiden. Kröp ner under täcket och sov några timmar innan jag gick upp och skypde med mamma och pappa och sen runt 11.30 kom Malin och en tjej som heter Ida och hämtade upp mig för att köra till Long Branch som är den närmsta stranden härifrån vid Jersey Shore. Efter 2 timmars bilköning (japp, ) kom vi äntligen fram ( det skulle tagit 1 timme). Såklart gick solen imoln och det var pissekallt. Men efter lite övervägande och trotsande stannade vi ändå kvar så att vi hann med lite sol, bad i stora stora vågor, pommes på stranden och äckliga babygelé grejer i hela havet. Var i SO igen runt 7 tiden. Gick ut och åt på Bunny's. Lugn kväll annars.


Hittade en häftig vägg dom målat precis som en liten stad.


Här har ni den från sidan.


Ida &Malin.



Söndagen kom och solen med den! Jag och Malin bestämde oss för att inta South Orange Community pool denna dagen. Therese kom även hon för att joina oss. Efter 6 timmars pressande i solen bestämde vi oss för att åka till Maplewood och käka indiskt. Det slutade med att vi kom hem med 1,5 lite glass för 3 dollar som vi slaskade i oss på tio minuter, hehe.


Therese &Jag i tha pool!


Jag ville köpa den lilla förpackningen med glass. Therese hade helt andra planer...


Glass glass glass, i stora lass lass lass!

Riktigt chill helg må jag säga! Härligt att ha fri tillgång till pool när det är så varmt och skönt ute :)

Veckan har börjat bra. Har fått in en AC i mitt rum (jippi!!).
Har kunnat ta ledig några dagar när Martin &Filip är och hälsar på:)
Det är varmt och härligt ute. Och ska tydligen vara det hela veckan!
På Fredag ska vi få 39 grader.

Love,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0