Lördag i New York City!

Vill bara varna känsliga läsare om att det troligtvis kommer bli ett flummigt inlägg då jag är sjukt trött!

Men för Er som fortfarande läser kan jag berätta att jag vaknade upp vid halv åtta av att jag hörde barnen prata utanför dörren. Låg och drog mig i sängen en timme innan jag gick upp och tog mig en dusch och klädde på mig. Gick ner och åt frukost och pratade med min värdfamilj. Tog det lugnt, sminkade mig i lugn och ro innan jag traskade ner till tågstationen halv 12. När jag gick in på "the bakery" to grab a caffee stötte jag på MiZi där inne. Hon skulle med in till NYC så det blev lite tjejprat över livet i USA på tåget påväg in till penn.
Väl där inne sa vi hejdå till varandra och jag mötte upp Nathalie Bretoneche.
Det va så himla kul att träffa henne, och i New York!!!! Vem hade trott det för 8 månader sedan? Vi gick och lunchade på ett skandinavisk ställe. Sen blev det glass på McDonalds och fönstershopping på time square innan jag tog tåget hem igen vid 6.11.
I south Orange väntade Franzi och Camille. Vi åkte till Maplewood och åt pizza sen blev jag hemskjutsad och nu sitter jag här. Och är verkligen jäääätttteeee trött!!! Så jag tror allvarligt talat att jag ska gå coh lägga mig snarast!



Jag och Nathalie! :)

I nästa inlägg kommer lite information kring våran relation! Och hur lustigt livet kan va ibland.

Take Care!
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: kerstin

vad jag blir glad när jag ser er tillsammans!kram mamma

2011-02-27 @ 09:05:52
Postat av: Lina

Kul med skidåkningen. Syrran och jag åkte Kortvasan, med bättre tid än förra året. Fina bilder. Hur går det på gymmet?

2011-02-27 @ 09:12:46
Postat av: elin

Vad är det med lillkillen? jag tänkte eftersom att du skrev att när du ser honom så känner du att allt är möjligt? Jättebra blogg by the way :)

2011-02-27 @ 16:59:43
Postat av: Angelica

Elin;

Tack så mycket! Kul att du läser! Jag har först och främst startat bloggen för min familj hemma i Swe, och dom vet hur allt ligger till. Och iom att vem som hälst kan läsa min blogg vill jag inte skriva i ett inlägg vad det är men du kan få en snabb förklaring här ist. Lille J har leukemi. Vilket är en cancer. Han är en stark grabb och har kommit ungefär halvvägs. Men jag vet att han kommer klara detta!

Fortsätt gärna läs min blogg :)

2011-02-27 @ 17:54:19
URL: http://angelicaiamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0