Fredag - Banana bread!

HEEY!
Sista dagen på lovet för barnen. Började med att båda vaknade vid 7. Idag när dom får sova gör dom det inte. Igår när vi skulle iväg tidigt ville dom banne mig inte gå upp. Haha är inte det så typiskt?
Efter att ha ätit frukost och skypat med mamma en runda drar vi iväg till biblioteket. Är där två timmar ca innan vi åker hem och dom får vara ute och leka i regnet. Det har spöregnat här nästintill hela dagen! Det tyckte dom såklart var lajbans. Åt spannakopatia tilll lunch. Åkte iväg till whole foods som hade en lite informations timme om Maple syrup mellan 3.30-4.30PM. E gillade det skarpt! Vi kom hem runt 5 igen och bakade "banana bread". Det är en färdig mix som man bara tillsätter ägg, vatten och olja. Barnen älskar att hjälpa till och det är alldeles lagom för att dom inte ska tröttna halvvägs :)
Jag lagar kykling wok till middag och ris.
Franzi och Mizi kom och hämtade mig runt 8 tiden. Så åkte vi upp till Melanie. Hon tog en eeeevighet att duscha och klä på sig. När hon äntligen var klar åkte vi till Maplewood så åt tjejerna pizza och jag drack en cola. Sen satt vi oss på Rock'n'Joe och åt någon oreokaka och drack vanilla latte, mums!
Franzi körde hem mig vid 11. För dom skulle ut på något fancy ställe men jag var inte sugen på att följa med.
Imorgon ska jag in till NYC och träffa Nathalie. Det ska bli så himla himla trevligt! Jag berätttar mer om det imorgonkväll/söndag :)
Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0