Tråk tisdag,

Idag höll jag E hemma för hon var så himla hostig. Vi hade en mysig förmiddag ihop med filmtittande i soffan och lite skype med mina föräldrar innan det var dags att hämta lilleman. När jag hämtar honom vill han att man ska sitta på huk så att han kan springa in i famnen på mig. Idag kan jag, bokstavligt talat, säga att han sprang in i min famn så att jag nästan tappade balansen. Han är för söt!
Det blev lite räster kvar från igår då familjen tittade på super bowl så vi åt det till middag - chiligryta + ris. Sen har vi bara tagit det cool lugnt exakt hela dagen! Fick på dom lite yttekläder så gick vi ut och byggde en snögubbe sen gick vi in igen och åt mellis..
Ikväll har jag varit på min andra balett klass. Tycker dock bättre om läraren jag hade i sverige.. Men man kan inte få allt här i världen! Jag får ju iaf dansa och det är bra motion! Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa några sidor ur min bok innan jag släcker lampan!

Btw, något jag glömt berätta är att jag fick mitt Sociel Security card i lördags. En papperslapp med ett nr på. Så roligt var det. Men gud så viktigt!
Och idag kom ersättningen från när vi var fast i London påväg hit - 52 $ och 75 cent.  Great!

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: kerstin

Tråktisdag? Jag tycker du hittat många ljuspunkter denna dag oxå. Ingen ström på morgonen, så det blev sovmorgon för mig. Kram mamma

2011-02-08 @ 09:13:19
Postat av: Anonym

ha ha, farsan ringde oss 6.15. Allt mörkt, ström avbrott, tur att pappa väckte oss. Du har kul, bra, jag önskar jag var 20 igen!!!!!!!!!!!!

2011-02-08 @ 21:39:45
Postat av: Lina

Det var jag som skickade det andra. Kram

2011-02-08 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0