Torsdag - Solsken!

Det är den 3 Februari idag vilket innebär att jag varit hos min underbara värdfamilj i en månad, exakt. Va tiden gått fort! Men ändå så långsamt. Jag har hunnit med så mycket på denna månaden. Träffat så mycket nya människor och faktiskt börjat bygga upp ett nytt liv. Mitt egna liv. På andra sidan Atlanten. I living my dream!

Det var skare(?) på snön idag. Så barnen tyckte det var jätte kul att kunna gå uppe på utan att trilla igenom.
Och solen sken!! så snön började smälta och man fick lite hopp om våren:)
Tyvärr har det inte hänt något roligt idag. Dagarna rullar på och ja har lixom kommit in i min roll som aupair och familjemedlem.


Jag och lillparvil byggde ett högt torn. Han är jätte stolt!!


Glad kille ute i snön:)

Imorgon är det iallafall FREEEDAG! IGEN!? Det känns som att det bara är Måndag och Fredag hela tiden. :)
Jag ska faktistk krypa ner under täcket nu,
Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0