Tisdag,

Barnen är lediga denna veckan. Precis som ni där hemma i Sverige!
Istället för att jag ska gå in på detaljer så kan jag sammanfatta dagen lite snabbt så kan ni få njuta av lite bilder :)
- Åkte iväg till biblioteket runt tio. Va på sagostund som båda barnen tyckte om!
- När klockan slog 12 åkte vi till pizzerian och åt.
- Efter det gick vi till tågstationen och kollade på 2-3 tåg.
- E började frysa efter ett tag så då gick vi till bilen och åkte upp till "the reservation" och kollade på utsikten över Mannhattan. Jag blir alltid lika facionerad över att jag faktiskt kan stå och kolla på NYC. Att jag verkligen är så nära!?
- Åt mellanmål när vi kom hem och min vpappa D som jobbade hemmifrån idag satt på en film åt dem.
- Lagade middag.

Så har min dag sätt ut.
Imorgon ska vi till TVC och sen har jag faktiskt inte planerat något.
På torsdag blir det iallafall New York City :)


Lägga pussel!


Pyssel på the library!





På tågstationen:)


the recervation.





Bakom barnen finns Manhattan!:) Tyvärr fick jag inte med det på denna bilden!



En closeup! Ni kan skymta Empire state building mellan träden. (den högsta byggnaden)

Hoppas ni haft en bra dag!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: kerstin

Oj vad mycket du hunnit med på 3 dagar. Hur coolt som helst med prvatlektion. Pappa skulle nog kunna åka direkt och kolla leksaken haha! Kram mamma

2011-02-23 @ 08:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0