Tisdag - HMSB,

När jag gick ner för att börja göra frukost möttes jag av en väldigt snorig lite grabb.
Så idag har jag varit Hemma Med Sjukt Barn.
Efter att vi ätit lite lunch somnade J i soffan och sov ända fram tills det var dags att hämta upp E från skolan. Det blev även en väldigt lugn eftermiddag. Jag fick äran att besöka E's egna manikyr & Pedikyr salong;)


Såhär fin blev jag då :)

Ikväll har vi haft spannakopatia till middag och nu sitter jag här och funderar på att sätta på en kopp te och faktiskt unna mig en svensk delicato chockladboll.. Hm ja så får det nog bli! Innan läggdags blir det ett nytt avsnitt av "Dansbanan i Täfteå" ;)
Vi hörs imorgon!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Snyggt med pappret framför allt! Hoppas ni får en frisk dag, jag har arbetat i skogen - kallt men underbart!

2011-02-16 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0