Onsdag!

Tänkte bara meddela att jag lever!
Klockan är nästan halv elva här borta på andra sidan atlanten vilket betyder att jag ska gå in i djupsömn.
Jag gjorde pannkakor idag till middag. Uppskattat!
Vi hjälpe även en granne att sitta barnvakt lite nu på eftermiddagen annars har de inte hänt något rafflande jätte spännande. Träffade tjejerna över en kaffe på starbucks nu ikväll.

Jag hoppas att alla ni där hemma mår bra och inte saknar ihjäl er för mycket över eran favorit tjej;)
Vill skänka en lite tanke till "lillasyrran" med. Hoppas att det gick bra idag? Jag saknar dig!


Så ni inte glömmer bort hur jag ser ut ;) Bild från senaste nyåret!

Puss&Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0