Friday!

Hade lite sovmorgon idag då min vmamma var hemma en stund mer än vanligt. Så jag gick inte upp förens 7.30. Åt frukost osv. Körde E och J till skolan. Åkte hem en sväng innan jag och min vmamma körde ner till bank of america och pratade med dom om min icke fungernade internet bank. De sa till oss att ringa till telefon servicen. När min vmamma gick till taget åkte jag till ett gym här i SO, SpaLady, och pratade lite om medlemskap och dom visade runt mig på gymmer. Väldigt litet och mysigt & familjärt! Och jag tror faktistk att jag ska bli medlem där på måndag eller så :)
När jag hämtat J åt vi lunch ihop. Han var lite hängig idag så vi tog det lugnt och sen hämtade vi E och lekte lite ute i det fina vädret. Åkte vi till tagstationen och mötte upp A och jag följde med de och åt pizza. Therese kom hit runt halv åtta tiden. Min vmamma hjälpte mig att ringa till Bank of America. Jag fick ett nytt password och sen funkade det, skönt! Så jag tackade så himla mycket innan jag och therese åkte till ett mexikanskt ställe här i SO och åt middag. Tänkte kolla på en bio, men det fanns inga bra så då gick vi och tänkte hyra en film. Självklart funkade inte det för att man va tvungen att ha ett amerikanskat legg/körkort för att bli medlem. Så då gick vi till Cold Stone och tröstade oss med lite glass. Expiditerna gissade våran ålder. Dom kom fram till att vi såg ut att vara 18. När jag förklarade att vi fyller 20 iår tappade dom hakorna i glassen. (skämt &sido! )  Varför tror alla amerikanare att vi är så unga? Där rök vårat försök att komma in på en 21 års klubb, haha!
Tillslut åkte vi hem till mig och satt oss framför tvn och fastande i någon film och planerade lördagens sevärdigheter inne i NYC.
Tyvärr inga bilder idag heller...
PUSS&KRAM!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha allting verkar verkligen "gå din/eran väg" Bara flyter på ;). Nej men ni verkar ha det kul och hoppas det blev många sevärdheter! :) Puss!

2011-02-13 @ 12:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0