Dansbanan i Täfteå!

Har precis tittat klart på "Dansbanan i Täfteå" Jag bara älskar det programmet! Och fy vad jag blir danssugen och längtar till sommaren!
Det känns fakstiskt lite vemodigt att inte kunna sova i en husvagn eller gå ut och bugga i sommarnatten under denna sommaren. Har Milla's Mirakel - Rytmen av ett regn på repeat i hörlurarna och ska nu lägga mitt huvud på kudden.
Tänkte bara att ni ville veta detta! ;)

Jag saknar tiden som dansare!

Här är en länk till ett dåligt klipp från en danstävling där jag och Christoffer skymtar förbi ibland.
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL KLIPPET!
(Jag har en vit kjol på mig)

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: kerstin

Visst var det en härlig tid när ni dansade både du och Rasmus, men vad länge sen det var! Än en gång vart tar tiden vägen. Kram mamma

2011-02-18 @ 09:17:41
Postat av: Lisa Georgsson

Du verkar bara ha det för bra:) Dina vbarn är bara såååååå söta!!! Tänker på dig med!! Ha det bra!



Kram LisaXD<3

2011-02-18 @ 10:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0