Balett,

Svinit kallt ute idag så man ville knappt sticka ut nästan kändes det som. Har varit lite seg idag iom att jag kom hem så sent igår. Men gårdagskvällen blev som sagt sjukt lyckad!
J har börjat bli förkyld igen. Nyser och fräser. Har gett han två sprutor granatäpple idag så hoppas att han känns bättre imorgon! Lagade wok till familjen. Jag börjar bli så himla händig på att laga mat! Så mamma, när jag kommer hem kan du luta dig tillbaka efter alla dessa år med matlagning ;)
När jag ätit klart svidade jag om till mina danskläder för 7.30pm började min alldra första balettkurs här i staterna. Vi var 6 personer. Tre under 20 och 3 över 50. Hm, hur ska detta sluta? Haha, nej men jag måste ändå säga att det var väldigt roligt fast att jag kanske hade tänkt mig lite mer ungdomar men man kan inte få allt! Läraren, Tammi, var fruktansvärt bra och mysig.
Nu ska jag duscha och sen ska jag faktiskt krypa under täcket!
Imorgon väntar en ny dag.


Balett,

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det är bra med lite nya utmaningar!

vad fin du är. Jag ser redan fram emot din matlagning. Kram mamma

2011-02-01 @ 09:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0