Thereses good bye party,

Idag har vi haft ruskigt fint väder. Det var frost ute när jag körde ungarna till skolan med det övergic snabbt till solsken och 10 plus. Härligt såhär i december! :)
Jag fick en massa uträttat medans J var i skolan. Och kunde även pyssla lite undertiden han tog sin nap. Skönt! I eftermiddag blev det lite parkhäng och skvallrande med Madde innan jag tog med mig E och J för att framkalla lite kort till deras hejdå present från mig som dom såklart inte vet någonting om.
Fina kort tyckte dom, och roligt att det bara var på de själva..... heheh!
Efter andra avsnittet av julkalendern lagade jag middag och lekte vidare med barnen. När föräldrarna kom hem körde min vpappa mig till Therese som hade sitt good bye party nu ikväll. Lite sorligt. Men jag föredrar att inte tänka på det för så fort det kommer i mitt huvud så börjar jag storlipa och bryter ihop totalt!
Kan inte fatta att vi inte är i samma land på måndag....


Här har ni törnrosa och snövit:)






<3

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0