Fredag i blodet!

Det har varit klibbigt ute hela dagen! Kunde inte sova inatt pågrund av oskan som låg i kanten av South Orange och var arg. Så fort man slumrat till gjorde den sig påmind!
Föresten igårkväll när jag läst en blogg blev jag lite inspirerad! Så efter att jag duschat gjorde jag pin curls i hela mitt hår och sedan ett snyggt hårnät över det så sov jag så hela natten. Och hade det i hela dagen fram tills klockan 3pm. ungarna tyckte jag såg jätte konstig ut! Men de var såå himla intresserade av hur det skulle se ut när jag tog ut nålarna. J första kommentar var; You have... CURLS! Weei tänkte ja, precis det som var meningen! ;)
Efter lite lekande med håret förstod jag att jag skulle svättas ihjäl om jag hade det nedsläppt så jag satt upp det i en knut. Då sa J; Now you look handsome again. Hehe, tackar!

Det var sista dagen på camp för barnen så det var lite avslutning på Js camp. Dom spelade t-ball och sedan sprang och gjorde highfive med alla föräldrar. J ääälskade det!

Nu ikväll har jag och Ida varit och kollat på bio. Det var först tänkt att vi skulle åka till west orange och se The Help på the diner In theater. Men pågrund utav det fruktansvärt urdåliga vädret så blev det att vi stannade här i South Orange och såg "The Smurfs" istället. Lite rolig!

Imorgon blir det nog en runda till New York City. Har inte så mycket att göra så det kan ju vara ett bra tidsfördriv! Förhoppningsvis får jag med mig Ida, fall det inte regnar för mycket ;) Kanske möter upp Josefine där inne sen. Nice! Har tänkt gå och titta på dans skor!


Han var så stolt över sin camp tröja!


Såhär blev det när jag släppt ut the curls!


Och här hade jag borstat igenom dom lite. Rätt nöjd! Men som sagt för varmt plus att jag hade behövt dela upp håret lite till därbak så det var helt rakt...


En glad J.


Barnen med deras coach:)

Det var allt för mig!

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Anna

Håret var ju jättefint! Men vad är pincurls? Hårrullar? kanske man skulle prova=)

2011-08-22 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0