The reservation!

Måndag måndag måndag.
Ungarna har inget camp längre vilket betyder - längre dagar för mig.
Idag packade vi in cyklarna i bilen och körde upp till The resevation. Efter två tramptag skrev båda barnen rätt ut "JAG VILL HEM!" Ehm nejdu tack! Lyckades skoja bort det. Vilket resulterade i att det cyklade en bra bit och sedan gick för att försöka hitta ett vattenfall. Vi hittade en liten bäck istället som dom badade fötterna i. Jätte roligt om man är 4 respektive 6 år och har hela skogen som lekplats!

Så ja, där underhöll dom sig ett tag. Lagade Mac&cheese till lunch. J tog sin nap. Jag och E lekte och sedan var det i princip dags att laga middag.

Ikväll hämtade Therese upp mig och vi åkte downtown. Köpte äckligt kaffe och åt asgod glass från coldstones och snackade skit. Mycket mycket trevlig kväll! :)

Har vissa planer inför labor day (ledig måndagen den 5 sep) helgen. Men inget bokat ännu. To be continued som man säger ;)


Här kommer brandkåren!


Svamp hittade vi


Ser nästan lite svenskt ut.. förutom att vägen är asfalterad då...


Glad tjej


Glad kille!




Leka leka leka.

Så var denna måndagen med avklarad. Ca 17 måndagar kvar av mitt aupair år.

Love,
A



Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh, sicken söt kille, ja tjej för den delen också, men jag gillade hans tuffa tröja ;)

Kan knappt bärga mig tills detr blir som "vanligt" igen och vi bara är ett telefonsamtal iväg för att ses!

PUSS! <3

2011-08-23 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0