En lördag i slowmotion.

Therese kom till mig runt lunchtid. Vi åkte en sväng till short hills mall och åt cheesecake och väntade på något. Att något skulle hände. Det hände inget. Några regndroppar föll från himlen och det var kvavt och klibbigt ute.
När vi åkt hem till mig och tittat på film bestämde vi oss för att åka och köpa hem sishi. Ja, ni hörde rätt. Vad gör USA med en?
Tittade på utterligare lite av en film och sedan åkte hon hem runt 8 tiden. Eller iallafall försökte. Dom stänger av vägarna som ligger i riskzonen för översvämning och trädnedfall sucksesivt ( stavning på det?). Efter lite omvägar var hon hemma trögt.


Kyldisken inne på cheesecake factory!


Min goda lemon and raspberry cheesecake. Mums!


Den, annars så, överfulla parkeringen vid tågstationen låg öde idag..


Min sushi...

Love,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0