Vår!

Klockan är inte mer än tio men jag är vekligen jätte trött!!
Jag känner att viruset, som jag vet inte är något virus men what ever, fortfarande är kvar i kroppen och brottas mot pencilinet.  När jag vaknade på morgonen hade jag ont i halsen som attan. Igen? Snälla, inte igen! Jag hoppas att det känns bättre imorgon. Det har känts lite upp och ner idag.

Idag har jag iallafall varit jätte duktig och städat bland mina papper och skrivit ner en massa grejer och organiserat lite i mitt lilla rum. Känner mig fruktansvärt nöjd!
Igår sa dom på vädret att det skulle bli 26 grader här idag. JO visst va! När vi vaknade i morse var det inte mer än 11. Och det steg minsan inte till några 26.... inte förens klockan slog... hm .... 2 ungefär. 30 grader i skuggen. Jag trot minsan att jag fått en liten insikt i hur det kommer va i sommar. "Härligt att våren kommit! Detta är kallt för sommaren. Vänta du bara." Sa min värdmamma till mig när hon kom hem från jobbet ikväll. Hujedamig!
Jag och barnen har haft en mysig dag utomhus. Också bakade vi pizza till kvällsmat och åt det ute på altanen. Det var jätte mysigt! Sen vid 7 tiden åkte jag en sväng till Therese. Vi åt glass och pratade bröllop.

Nu blir det sängen för min del! Det är en ny dag imorgon!
Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: kerstin

Vad skönt att du får värme till slut. Denna årstiden kommer du att gilla, pappa är nog lite avundsjuk haha.Fixade passen igår, pappa såg ut som en gangster och jag som en surkärring. Hoppas de tar in sådana i staterna. Kram mamma

2011-04-12 @ 09:16:21
Postat av: Lina

Hur går det med träningen? Du skriver inget om det? Börja spring nu när nvärmen kommer.:)

2011-04-12 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0