Torsdag!

Jag har börjat bli förkyld. Så denna torsdagen har bestått av att försöka bota min förkylning. Ätit vitaminer och mineraler. Druckit thé och försökt vila.

Idag var det öppning för New York Yankees stadium i NY.
Tittar på vampire diaries samtidigt som jag skriver detta inlägg. Jag blev så rädd av en grej som hände på programet att hela datorn höll på att flyga i golvet och theet rinna ut nyss. Inte bra inte bra!
Ehm, ja vart va ja.. jo just det Yankees. Det är alltså NY's baseballs plan. Jag hörde dom prata om det på radion när jag körde barnen till skolan och sen när vi sedan kom fram till J's skola hade en del barn på sig sånna söta baseball tröjor.

De har börjat göra reklam för nya ford focus på tv;n. Enligt reklamen ska den kunna fickparkera utan att man behöver hålla i ratten. Jag googlade lite på det och fann att redigt så vart inte fallet men enligt "ViBilägare" är det en mycket prisvärd bil med många roliga köregenskaper. Såsom att en gul lampa lyser i backspegeln när en bil befinner sig i dödavinkeln.

Vilket flummit inlägg detta blev! Men nu fick ni veta lite onödig information om, ja om det jag skrev om! ;)

Pusss&Kram!

En kommentar lilleman sa igår
"Angelica, you make the best panncakes in the whole wild world! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0