Regnet, det öser ner...

När jag skulle köra barnen till skolan idag på morgonen insåg jag att bilnyklarna inte fanns hemma. Dom hade min värdmamma av misstag fått med sig in till NYC. Det SPÖregnade ute. Men vad gör man? På med gummistövlar och pararply och sen bara traska iväg till skolan. Dock var en bekant snäll och plockade upp oss på halva vägen då vi aldrig skulle hunnit fram i tid annars.
Vid 10.45 gick jag till J's skola för att vara med på Passover celebration. En judisk tradition som egentligen statar näst nästa vecka tror jag :)
Vi sjöng låtar och lyssnade till hur judarna var slavar i egypten och sen åt vi mat som vi doppade i saltvatten.
Jag tycker faktiskt att det är riktigt intressant att J går på en juwisch pre-school för det innerbär att jag får lära mig lite mer om judendomen!
E hade en playdate idag så jag och J hade en rätt lugn eftermiddag. Åt pannkakor till middag och sen åkte barnen iväg till tandläkaren. Dom var så uppspelta såå!
Nu är det bara en dag kvar sen åker jag till Boston! :D


Jag tappar andan varje gång jag ser bilden! Han är så himla sööt!!!!
Vilket litet charmtroll!

Nehe nu ska jag gå och sova!
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med Boston, vilka är det som åker?

2011-04-14 @ 08:28:13
Postat av: Pauline

Håller verkligen med! Gud så söt! :)

2011-04-14 @ 22:05:20
Postat av: malin

Jaaa men skont nagon tanker som jag :D alla andra bara gnaller, man vill ju se sa mkt man kan liksom :D aaa new zeeland, verka fantastiskt!!



men objektiv, har oftast mitt sigma objektiv pa (70-300) ..speciellt nar jag fota barnen, for da slipper man sitta sa nara, och fanga oftast ovantade-bilder, som barnen inte ar beredda pa :D

2011-04-14 @ 23:42:23
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Therese Nilsson

aaah, vilken charmig pojk ;)

2011-04-27 @ 01:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0