Regn regn regn!

Idag har det varit Tisdag och precis som dom lovat regnade det dagen till ära. Inte sådär några stänk på förmiddagen utan ungefär exakt varenda minut under 12 timmar. HÄRLIGT! Ena dagen 30 grader varmt, nästa ösregn!
Jag hoppas dock att dom även kommer att hålla löftet om det fina vädret som ska infinna sig igen på fredag&lördag (dock inte lika varmt)!
Dagen har varit rätt lugn och stilla här i New Jersey.
Jag har varit duktig och köpt bussbiljetter idag. För er som inte vet kommer min helg spenderas uppe i Boston,MA.  Det lättaste och billigaste sättet att ta sig dit är således med buss. Så 11:00 åker jag från NYC på fredag förmiddag.
Jag har tyvärr inte så mycket kul att berätta.. Och inga nytagna bilder att visa heller för den delen..
FÅr göra ett bättre försök imorgon! Då är det passover på J's skola som jag ska gå på. Kommer bli intressant.

Take care alla underbara!
Puss&Kram från ett regningt South Orange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0