Lördag - Manikyr & regn,

Efter en del gråtande och en massa kliande och sängliggande tog jag mig i kragen och umgicks med Therese. Hon kom och hämtade mig runt 3 tiden och tro det eller ej så åkte vi faktiskt och fixade våra naglar på en salong här i SO. 8 dollar fattigare. Första gången för mig. Jag är jätte nöjd och det kändes väldigt "vardagslyxit" att kunna sitta där och bli fin!
Visst, mina naglar är så nerbitna! Men nästa gång hoppas jag på att ha lite längre! Ska försöka sluta bita nu..
Önska mig lycka till!
Efteråt åkte vi o åt på TGI fridays. Gott som vanligt. Var hemma igen runt 7 tiden. Då hade min värdfamilj gäster. Ett jätte trevligt amerikanskt par från NY som har en dotter i samma ålder som vi. Jag och barnen ska åka in nästa vecka och träffa henne, vääldigt spännande!!
Fick än en gång beröm för min engelska. Varje gång det hände blir jag så glad och överrumplad att jag nästan ramlar av stolen! Men det är alltid lika kul!
Kliet har försvunnit! :D Det hände nu ikväll. Så himla skönt att det äntligen lugnat ner sig lite. Förhoppningsvis kommer jag kunna sova hela natten vilket jag inte kunde göra inatt. Låg vaken 2 timmar i min säng och bara grät för jag det kliade så jag blev tokig och visste inte vad jag skulle ta mig till! Efter många övervägande väkte jag tillslut min vmamma och frågade efter en värktablet. Den började värka efter ytteligare en halvtimme och jag kunde äntligen slumra till igen.

Det var min dag det!

Bilden gör nagellacket absolut inte rättvis men ja.. Föresten, ni ser en liten skymt av prickarna som befinner sig på min hand + rästen av kroppen fast mycket mycket varre...

Just nu utanför mitt fönster stormar, regnar och ruskar det som attan! Åskan ligger i bakgrunden och gör sig påmind ibland. Jag tror jag kommer somna gott ikväll. Det är så mysigt när man hör att regnet slår mot fönsterbläcket.
Så ja, härmed säger jag faktiskt
God natt Amerika
God morgon Sverige!

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Trösta dig med att man gråter här hemma också!! Ha ha, mina naglar skulle det inte gå att göra något åt:(

Det kommer fler semester dagar. Du måste stanna en månad extra och RESA. Bara RESA och ha KUL!!!

2011-04-17 @ 15:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0