4 Månader,

Ojojoj, klockan är redan 11pm här borta i staterna och jag har ännu inte hunnit blogga. Dagen har gått så fruktansvert snabbt så det känns som att jag inte riktigt hängt med..

Gårdagen var lugn och bra som vanligt!

Idag har det åskat och härjat här! När J låg i soffan för att ta en nap brakade det ut och han utbrast i ren skräck " Its to loud!!! Angelica, can't du sänka?" Så himla gulligt!
E hade sin violin idag. Gick utmärkt som vanligt. Man märker värkligen skillnad på henne nu! Hon har blivit så himla himla duktig.
Till middag gjorde jag korvståganoff med ris.
Klockan är ställd på 5am imorgon. Det är inte varje dag englands prins gifter sig!

Nu kom jag på en grej! Det känns lite konstigt att jobba imorgon då jag de senaste tre veckorna antigen varit sjuk, blivit sjuk eller varit ledig på fredagen.
Det ska tydligen bli underbart väder hela helgen vilket innebär NYC och Central Park :)

Också var det ju faktiskt 4 månader sedan jag lämnade Svensk mark igår.
En tredjedel gjord!
Det ni!

Det tycker jag vi firar med en underbart vacker bild på mitt älskade värdbarn E som jag tog idag!



Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Så söt hon är!

& nu har jag själv googlat Hot dog, och jag instämmer att det är äckligt! Men ändå starkt jobbat att du testade det ;). Mys gärna lite åt mig i Central Park :D

PUSS, mitt hjärta & min saknade saknade vän! <3

2011-04-29 @ 18:02:27
Postat av: ida

Hejhej! Vad härligt det låter med livet där borta! Vart i NJ bor du? :D Jag flyttar till Warren i början på augusti och påbörjar då mitt äventyr som au pair :D

2011-04-30 @ 11:22:21
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0