Hejdå Partaj,

Det blev en väldigt trevlig kväll i lördags! Nästan alla jag bjudit kunde komma vilket va kul!
Vi började kvällen redan kl 18 för att käka tacos. Sen åt vi kladdkaka och snackade och lyssnade på musik. Det va världens snöoväder hela kväll! Kommer minst 1 decimeter nysnö TILL!
Vi halv 11 tiden bestämde iaf Martin, Filip jag och Pauline för att köra på utgång i all snön. Så jag va tvyngen att köra ut de som inte skulle med ut. Vilket va rätt trisst men de va iaf kul att alla kom för min skull:) Och jag känner ett väldigt stöd från alla.
Jag och Pollan åkte med Långben medans grabbarna åkte med Mördan. Tur jag inte satt i den bil, haha vilken fartdåre ;P
Vi kom in till stan och det SNÖADE OCH SNÖADE HELA TIDEN!
Vi började på Sports där de inte va nått folk alls. Så vi gick vidare till McDonalds för att äta, IGEN. Efter mycket skratt flamms och velande så fick Pauline med oss till kön in till Oléo. Det va sjukt lång kö! Stod säkert en halv timme ute i snön och frös häcken av mig. Jag hade inga pengar men fick låna av Mogge, Paulines brorsa, snällt! Väl där inne va de grymt mycket folk och kvällen blev sjukt lyckad!
Kan samanfattade den med; SNÖSNÖSNÖ, -10 grader, Bögpar på dansgolvet, Slagsmål m 20 pers, mycket dans, och sjukt kallt!

Tyvärr blev det inte så mycket fotograferande. Men jag fick jätte gulliga presenter så här kommer dom;


En Marabou chockladkaka och en skiva med bara svenska låtar fick jag av min barndoms&födelsedags kompis Anna. Så himla gulligt! TACK!:)


En jätte fin blomma av Långben och hans jätte söta flickvän Elin. Tack så jätte mycket för att ni kom! :)


Och av Sanna&Martin fick jag en chocklad kalender och en trisslott. Tyvärr va det ingen vinst på lotten med chockladkalendern ska jag gotta mig med ända fram till jul! :)

Tack så jätte jätte mycket för att ni tog Er tid att komma och önska mig lycka till på min resa! Det betyder jätte mycket för mig!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0