EN MÅNAD KVAR I SVERIGE!

IDAG ÄR DET EXAKT EN MÅNAD KVAR TILLS JAG ÅÅÅKER! :D
Känns helt ofattbart! Jag tror inte jag kommer förstå förens jag sitter på planet och känner att "detta är på riktigt, HEJDÅ Sverige!" ungefär ;)

I torsdags va jag in till sjukhuset igen för att läsa av mitt TBC test. Det va noll mm, alltså - allt är lugnt! :) Dock så måste man ha ett utlåtande på engelska att jag inte är smittbärare och då skulle mitt TBC test gå på 700 SPÄNN!!!! Men jag ska avvakta och se fall dom godkänner lappen på svenska annars får jag åka in till lassarättet igen och be om en lapp på engelska..

Sen i går så åkte jag och Martin in till stan, det va typ uppträde inne på MediaMarkt så vi gick dit fört. Jag skulle köpa en hådisk med. 250 gig för 333, helt okej om ni frågar mig! :) Jag köpte nån loj klänning inne på H&M oxå.. tror jag lämnart tillbax den. Vi får se! Efter de åkte vi hem till matin och kollade på film hela kvällen.

OCH IDAG ska jag ha ett litet HEJDÅ PARTYYY!
Så nu hinner ju inte jag sitta här mer! Ska duka klart, hämta Pauline, duscha, sminka mig osv osv.
Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0