Bokat ambassaden

Jag startade dagen med att sova till tio(!!). Sen så började jag rensa lite i min säng, ja jag har hälften av min kläder i min säng för att jag orkar inte lägga in de i garderoben, och sen jag sover inte i den sängen utan i min andra :)
Sen efter att jag käkat luch så gick jag ner till grannen och tänkte göra klart och skriva ut bekräftelserna på mina visum grejer för våran skrivare funkade inte igår.. Men när jag hade loggat in på min "profil" ja då hänger sig hela fucking skiten! Ringer till organisationen som försöker hjälpa mig, tillslut kommer vi fram till att jag ska logga ut igen och sen vänta lite och sen logga in igen. Så jag går hem till mig igen och loggar in från den datorn, och då helt plötsligt så fungerar de! Så jag kan göra klart de och bekräfta och sen så funkar t.o.m skrivaren så då så skriver jag ut bekräftelsen och bokar tid till ambassaden med. Så den 6 december :)


& nu ikväll så har mamma och jag varit på huseby julmarknad :) Jätte mysigt! Fast ingen snö dock...
Imorgon ska jag till stan och fixar lite grejer till ambassaden.
Nu ska jag kolla på "Välkommen åter"
Kiss kiss bang bang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0