Nyårsafton 2010,

Kära vänner och familj!
Det är nyårsafton idag!? Här i Connecticut visar mätarn på 7 plus grader. Jag och jenny har precis kommit hem från ännu en shoppingrunda i Stamford Mall. Denna gången fick jag med mig en BH och en söt "fluffig" klänning.
Just nu känns det rätt så tråkigt att sitta på ett hotellrum när man vet att det festast hejvilt åt höger och vänster i lilla Bstad. Och jag som ville ha en sliskigt blöt öl kyss av min söta pojk Martin vid tolvslaget.

Jag tror jag vet hur det är att ha jetlag nu. Det känns som att man är på en kryssning. Allting gungar, överallt! Efter man har åkt hiss är det värst. Känns som att man bara ska falla ihop och ramla ibland. Tänk Er som att man är full. Jag hoppas det går över snart för det är fruktansvert jobbigt...


Stamford mall


Klänning 15$ :)


BH 5.80$ Japp det är jätte billigt! :D

Jag och Jenny skypade nyss med Julia som är hos sin värdfamilj just nu. Hon har det jätte bra och jag är grymt avis men jag får ju snart se min vfamilj med så jag ska inte klaga jag har ju Jenny iaf:)

Jag saknar Er där hemma <3
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0