Idag är jag stark.

Som rubriken lyder, idag känner jag mig riktigt stark! Jag vet vad jag vill och jag har hittat mig själv. Jag vet att jag kommer fixa 365 dagar utan min familj, vänner & Du.
Det är tjugo dagar kvar till jag åker. Innan den 27 december så finns det så mycket kvar att göra, fast jag känner mig ändå klar. Lucia, Julfirande, hejdå kramar till en massa människor + packning och en del jobb.

I lördags var en lång dag! Jag gick upp 02:15 för att åka till jobbet. Va hemma igen vid 12:30, åt lunch, duschade och packade ihop mina grejer sen satte jag mig på tåget upp till Uppsala och systeryster 14:35.
Var framme i uppsala vid 19:00. Vi åt trerätters som hennes pojkvän, Johan stodde ihop. Ruskigt gott! Gick och la mig vid 10 tiden. Vid det laget vart jag lagom trött!

På söndagen åkte jag och Frida in till Stockholm efter att vi varit inne på New Yoker i TRE timmar! 500 spänn fattigare, så jag tycker jag skötte mig bra :)
På pendeln in till Sthlm bad Frida mig om att få adressen till hotelet vi skulle sova på, så kunde hon kolla gps:en i mobieln.
Svaret hon fick av mig löd i stil med; "Ehhmm............. Jag har ett bokningsnummer..! Och så tror jag att loggan va .... BLÅ!?"
Hm ja, jag hade alltså helt glömt bort att det kanske är smart att ta reda på adressen till hotellet. Jag vart ju så jädra glad att jag fått tag i ett hotelrum. Men jaja, vi hittade det tillslut. Frida fick ringa runt och fråga om det va någon Angelica som bokat rum, hahah!
Väl framme på hotellet så gick vi ut och skulle käka. Hittade ett AP MYSIG liten pizzeria typ. Så jädra nice!

Och på måndag då. Ambassad möte. Tog en taxi dit. Hade tid vid 08:00 men kom dit vid 07:30 då jag hört att det är bra att vara i tid. Stog UTE(!!) i ca en timme och frös häcken av mig. Fick vänta en timme där inne med ca så vart klar vid 09:30. Smärtfritt. Inget att varanervös för. Fick svara på två frågor: Hur många barn ska du ta hand om? Vad tjänar du i veckan? Puss och hejdå.

Vi skuttade runt lite på drottninggatan och käkade lunch innan det var dax för mig att sätta mig på tåget tillbax till Alvesta igen. Var hemma vid 20:35 ungefär.
Detta var min helg!
NU; lite bilder:)


Framme i Uppsala


Iphone nördar!;-)


Fikapause på Wayne's


Flams i väntan på pendeln:-)


Pelle Svanslös fönster på hotellet!:)


Ny tröja! (Y) Love it!




Nu snöar det ute:))
IDAG ÄR JAG STARK.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0