Hur packar man ner sitt liv på 23 kg?

ELVA DAGAR KVAR I SVERIGE!!!
Kan ni förstå!? Kan jag förstå!? Svaret är NEJ!

Idag har jag slått in alla presenter till världfamiljen. Känns fruktansvärt skönt. Jag har även provpackat mitt handbagage. ÖVERVIKT!! Shiit man får ha 8 kg. Fine tänkte jag, kommer jag ju lätt klara mig på! Eller INTE märkte jag nu. Hur i hela världen ska jag få med mig allt?

Fick tillbaka mitt visum i måndags. Kul att jag har ett visum som gäller i fem år:) Lite fel kanske? Har ansökt om ett år och får fem, jaja! Tydligen så har det ingen betydelse vad det står i visumet utan det viktigaste är vad det står i DS2019, synd ;-)

Imorgon får jag träffa min Martin igen <3
Kisskiss bangbang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0