Dan före dopparedan,

Weeei, det är någon som läser min blogg!:D
Raisa & Lovisa hade så snällt kommenterat mitt förra blogginlägg och då blir man ju sugen på att blogga! Men vad ska jag skriva? Nu såhär ca 4 dagar kvar i Sverige så har man sååå många tankar och funderingar! Men ändå så tänker man inte på nått. Det känns som att jag lever i min egen lilla bubbla.

Igår så försökte jag säga hejdå till Pauline, men hon kommer till mig på juldagen och ger mig en sista hug=D

Ikväll ska min familj plus alla syskonen med respektive och farmor fira lillejul, vilket kommer bli riktigt mysigt men väldigt väldigt jobbigt då jag vet att det är sista gången vi ses på över ett år... But I know I'm strong enough!

Min vmamma mejlade mig idag på (min)morgonen och frågade fall jag kunde handla en tidning, godis, nyponsoppa och Lypsyl till henne. Så efter lunch ska jag till Alvesta och införskaffa mig detta plus lite andra grejer. Och undertiden ha kontakt med min syster som är påväg ner från Uppsala. Jag håller alla tummar om att det kommer gå bra för henne att köra hela biten själv!

Jag bjuder på en lite 50-tals inspirerad bild, enjoy!


Kiss&Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0