Bye Bye Sweden and Hello....LONDON!?

Oj, vilken dalig bloggerska jag ar!
Jag har iaf lamnat  mitt kara hemland Svearike. Hinner?orkar inte skriva om alla svangar ochg rundor som jag varit med om nu. Det tar jag nar jag kommer fram till min vFamilj. Men just nu sitter jag fast pa heatrow flygplats i London med tva andra svenska aupairer. vi skrattar mycket, peppar varandra, ater mat, gar runt med varat baggage och pratar om varat aventyr. Det som vi lever i JUST NU at the moment sa att saga!!! Jag at sjukt glad att jag tog steget att bara ge mig ivag! Tank, att jag en lite tjej fran smaland ar ute och upptacker varlden. 
Nu ar snart pengarna jag la i datorn slut.
Vi har fatt vara biljetter ombokade tills pa fredag(nyarsaffton).
Puss&Kram oh grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0