26 dagar kvar

Joh, nu börjar det verkligen närma sig! Jag känner det nu.
Ringde till SI för att gå igenom mina papper så att jag har med mig allt till ambassaden som jag ska till på måndag. Och då när jag ändå hade dom i luren så passade jag på att fråga fall jag var ensam om att flyga den 27 dec och från landvetter. Men nej så vart inte fallet! Jag fick kontakt uppgifter till en tjej som kommer från Ljungby, häftigt! Så jag mejlade henne på stört. Får se när hon svarar. Väldigt trevligt att veta att man inte åker själv iaf :)

Såhär ser mina sista veckor hemma ut;
v.48 Lördag - Jobbar sista dagen på U.
Åker upp till Sthm på e.m för att hälsa på syrran och besöka ambassaden på måndag.

v.49 Fredag - passa syrrans barn
Lördag - Ev. fixa mamma&pappas julklapp

v.50 Se över packningen och handla klart lite julklappar

v.51 Torsdag - Fira lillejul med syskonen
Fredag - Julafton hemma med mormor + syrran.
Lördag - Säga hejdå till alla och stänga väskan.
Söndag - Åker upp till Göteborg

v.52
MÅNDAG 27 DECEMBER 2010
Hejdå Sverige & HEEEY AMERICA!


Jah, så ser det väl ut i korta drag.
Iiih, det närmar sig!

Kommentarer
Postat av: Theresia

Hej Angelica!!

Vad kul att du kommer hit, jag älskar NJ. Jag bor en bit ifrån dig (Fair Lawn) ca 20min med bil. Men jag har flera kompisar i South Orange! Min bästa au pair vän bor där. Så jag har hängt en hel del där ;)

2010-12-02 @ 19:27:02
URL: http://theresiaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0