Resfeber?

Nu är vi då än en gång framme på detdär sista timmarna innan planet lyfter och jag måste ha allt packat.
Jag har som vanligt tagit med mig, just in case, hela min garderob...
Jag tror även att jag fått med det viktigaste såsom - systemkameran, kompakt kameran, videokameran, svensk mobil, amerikansk mobil, viktiga telefon nummer, pass och flygbiljett och pengar såklart.

Klockan börjar närma sig halv tolv och jag måste ta en snabbdusch innan jag lägger mig i sängen och sover tills klockan väcker mig vid 5am imorgon bitti.

Jag ber till gudarna att ingenting händer påväg dit, med bilen, planet, när jag är i Arizona eller när jag flyger hem. Men det ska nog gå bra.

Ha en jätte trevlig helg alla där hemma i Sverige! Jag kommer för tillfället vara 9 timmar efter er. Tar inte med mig datorn. Så vi hörs framåt tisdag! :)

Love,
A

Kommentarer
Postat av: kerstin

Trevlig resa och lycka till. Hälsa Sue o Roger. Bamsekramar mamma

2011-09-03 @ 08:49:04
Postat av: Sandra

Väntar med spänning på nästa uppdatering : )



kramar Sandra

2011-09-06 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0