Onsdag - Cupcake.

Det är redan onsdag idag och veckan springer på som vanligt!
J har varit hemma med mig idag då judarna firar judiskt nyår i slutet av denna veckan och J går ju som sagt på en judisk preschool. Vi lekte och busade på förmiddagen nere i källaren. Och efter lite lunch i magen tog J en nap och vid 3 tiden hämtade vi upp E och åkte iväg på våran playdate. Det är en familj som flyttat hit från LA. Mamman är svensk. Barnen lekte jätte bra ihop så vi var där i nästan två timmar. Lagade middag när vi kom hem. Och nu hämtar snart min franska kompis Camille upp mig för vi ska på aupairmöte ikväll - CUPCAKES!

Jag har tyvärr inga bilder att vi er idag.
Imorgon är även E ledig. Då blir det en lunch playdate!

OCH INTE ATT FÖRGLÖMMA; PAULINE SÄTTER SINA FINA SMÅ FÖTTER PÅ AMERIKANSK MARK IMÅNKVÄLL!!!

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0