First day of school!

Att börja jobba igen var faktiskt riktigt kul! Man kommer tillbaka med ny energi när man inte varit hemma på hela helgen.
Tisdagen började med att E började first grade, min lilla gumma har växt som bara den på dessa 8 månader jag fått följa henne! Det var fint att få vara med om!
Lilleman börjar inte skolan förens på måndag så han får vara hemma med mig en extra vecka. Lyxigt! Behöver han!
Efter lite biblioteks bus och tåg räknande bestämde vi oss för pizza på the Trattoria. J var överlycklig och tuggade i sig två stora plain slicer. Efter det åkte vi hem och hans fröknar kom på besök. Han fick en "homework" det gillade han starkt kan man säga! Vänta bara, tänkte jag... hehe!
När vi plockat upp E från hennes första dag var alla barnen, eller ja barnen och jag kanske jag ska säga trötta. Det blev en lugn eftermiddag. J tog en kort nap och jag mös med E.
Fisk gryta och ris till middag och en lugn kväll hemma.
Det var min tisdag det! Här kommer några få bilder;


Lilla gumman!


Riktigt amerikanskt, eller vad säger ni?

Love,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0