En bra dag.

Det är torsdag idag. Jag orkar inte gå ner och hämta kameran och överföra bilder. Jag orkar inget annat än att sova känns det som.
Ja, det har varit en toppendag. Med både musik på biblioteket, skypedate och lite felbokning av hotell, stött på en svensk aupair, planerat morgondagen, nästan hela helgen kirrad och på torsdag anländer Filip till staterna.

Blev ett såntdär grymt härligt 15 timmars pass ihop med barnen idag. Efter lite bakande och gnällande om att dom inte ville äta middagen jag lagat(trotts att båda tillslut åt två stora portioner) somnade dom gått på var sin arm tätt intill mig runt 9 tiden.


Bilder från i fredags.
Gangster J! ;)


<3


E :)

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0