9 månader.

Gårdagens klass på School of Visual arts var underbar! Som jag sagt innan - jag fullkomligt älskar läraren. Han är så jäkla rolig!! For example; Igår när vi pratade om inköp av ny kamera säger han. "Okey class, this you can write down!" Alla sitter med pennorna i högsta hug "RTFM" Hela klassen ser ut som frågetecken? "Read the fucking manual." Alla gapskrattade!

Ibland är det såklart lite (läs; JÄTTE) svårt att förstå vad han pratar om. Men jag ska försöka pula lite med mina inställningar på kameran i helgen så ska det nog gå lättare att förstå vad han babblar om;)

Dagen har flutit på bra. Första rediga arbetsdagen på hm... sen i torsdags. Filips carservice hämta honom vid 3 tiden. Det var lite konstigt att säga hejdå. Han som varit med mig nu i 13 dagar. Det har iallafall varit ett par roliga dar tillsammans och jag är jätte glad att han tog chansen och kom och hälsade på mig!

Eftermiddagen har spenderats ute. Det är fortfarande shortsväder här! Dock börjar jag bli lite trött på detta växlandet.. Ibland är det varmt och ibland fryser man. Vet aldrig vilken temperatur det är... Men jag ska inte klaga! För sen när kylan kommer kommer jag klaga att det är för kallt, aldrig är man nöjd!


Empire var ståtlig där hon stod när jag gick till tåget igårkväll!

Idag har jag gått en graviditet på amerikansk mark. Alltså - 9 månader ifrån Sverige. Inte illa pinkat av en mamma gris som mig! 

Nu väntas en kall dusch innan jag ska krypa ner under mina nytvättade lakan :)
Jobbar heldagar resten av veckan så jag behöver min skönhetssömn nu!

Love,
A

Kommentarer
Postat av: kerstin

Vilken fantastisk bild. Jag fösrstår att inspirationen flödar efter kursen. Kramar mamma

2011-09-28 @ 09:03:36
Postat av: Therese Nilsson

Vilka metaforer du använder dig av.. pink och graviditeter.. :P

2011-09-28 @ 16:22:53
Postat av: petra

Tack för kortet postgången är ju inte den snabbaste ingen natt befodran där inte vilka bra bilder du fotar det är nästan som om man ä mä jag följer dig varge dag julen har kommit tidigt till dig men åker man till 310 60 så är dom lika tidiga så känn dig som hemma massor me kramar från bene

2011-09-28 @ 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0