Yrkes skada?

Jag ligger i min säng lite halvslö. Vaknade upp vid halv sju!? yrkes skada? Man kan ju undra!
På tal om yrkes skada jag och min värdpappa hade en liten konversation innan i veckan;

Papa D; Kids, mam's home.
Jag; No?
Papa D; Yes she is, I heard her walking on the deck.
Jag; Ah ok! Yeah most of the time I hear when the jitney comes..
Papa D; You kidding!? Im not that good tho'...

The jitney är en kommunal "bus" en liten en. med typ 15 platser som kostar $1 och tar en hem från tågstationen.

Hade ju som sagt tänkt gå på gymmet men sängen är så himla skön när man vet att man inte ska upp och jobba...
Idag blir det NYC en sväng och sedan cheesecake factory och sleepover hos Ida. Imorgon väntas princeton university!

Hoppas ni får en underbar helg!
Jag kan snart börja räkna ner på mina 10 fingrar hur många veckor jag har kvar i detta land - skrämmande! Vart tog det 12 månaderna vägen!?!?!?

Love,
A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0