NY inc och Cheesecake.

Hej på Er-

Hör och häpna men jag sitter faktiskt framför tv och slötittar på filmen Matilda. Kommer ni ihåg den? Den kom till sverige när våran årskull (91) var runt 10 år. Jag kom ihåg att vi kollade på den i skolan i folkets hus. Va stor man kände sig då!

Nog om det. Helgen har varit ruskigt billig. Tror jag har gjort av med ca 50 dollar. Vem klagar?
Lördagen bestod av att sitta i en tatuerings studio hela dagen. Nej jag tatuerade mig inte. Dock gjorde min kompis Jenny det(vi åkte från Sverige samtidigt). Satt inne på NY inc i mer än 4 timmar. Vi var 5 tjejer och tre tatuerade sig. Jag och Therese avstod... denna gången......
Jag tog 5 tåget hem så var i SO vid 6. Malin hämta upp mig på tågstationen också åkte vi och mötte upp Ida på short hills mall. Det var dags för lite cheesecake factory!
Therese joinade oss lagom till cheesecaken. Jag och Ida delade på en pumpkin. Jag kan säga att jag har aldrig ätit pumpa i mitt liv förens nu i september då jag för första gången drack en Hot pumpkin latte på starbucks - jag är fast! Pumpa är ju huuuur gott som hälst! Hur har jag kunnat unvika denna goa grej?

Efter magen full av cheesecake ravsade jag ihop lite saker och åkte med Ida hem för en sleepover. Det blev en mysig kväll med tjejsnack och byte av foton.


Stationen denna morgon.


Två nervösa tjejer.


Studion







Någon som känner igen killen i vit tröja?
han har varit med på tv - Miami Inc.


Den stora "nallebjörnen" aka tatueraren har tydligen med varit med på Miami Inc.


Lite street art i SOHO :)


Inte varje dag men ser svenska flaggan i subwayen?


Empire stod ståtlig i eftermiddags solen.


Jag & Ida!


Malin och Therese.

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0