Princeton university.

Jag Ida och Malin åkte iväg till Princeton vid 11 tiden. Stannade till vid Target och Michaels. Princeton är en underbart gullig liten universitets stad. Det var dit Albert Einstain flyttade från Hitler fick jag lära mig idag.
 Vi gick runt på campus området. det är grymt stort så vi såg bara en liten del. Lunchade och unnade oss en frozen yoghurt. Köpte med mig en tjocktröja som minne.


Vi var redo för en dag i Princeston.












Halloween is coming up. Vissa kör på stort! Detta är ett hus i South Orange.
Spindlen i nätet har en docka i munnen. Stackars små barn. Jag hade blivit livrädd!

Nu är det dags att sova!
Imorgon väntas min 5:e lektion på SVA.

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du håller hårt på dieten och tränar flitigt ser jag ; )



Kramar Sandra

2011-10-17 @ 08:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0