SVA, sjuka barn och fro yo.

Hej!

Igår hade jag min femte klass på SVA. Den var riktigt intressant och jag satt som klistrad alla de 3 timmarna! Vi pratade om smart shopping. Så nu vet jag vad mitt nästa inköp till kameran kommer vara :)

Innan det var dags för klass var jag hemma med sjuka barn hela dagen. Både E o J var döfökylda. Vi tänkte åkt på the zoo men istället uträttade vi lite ärenden och sedan åkte vi och lekte i en stor lekpark.

Idag var planen att jag skulle gå på gymmet. Det blev inte så pågrund utav yrsel som kom bara rätt på och jag kände mig jätte dålig och nästan svimfärdig.

Kvällen har spenderats med Madelene och Caroline på ett frozen yoghurt ställe i Maplewood. Mums!
Imån satsar jag på gymmet!

Redan onsdag imorgon!! Vart tar dagarna vägen!?!?

Love,
A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0