"Sometimes I love you Angelica...."

Det händer inte så mycket i New Jersey at the moment.
Varit hemma med lilleman hela dagen. Vi hade playdate med Ashmika och Andy. Dagens kommentar av J;"Sometimes I love you Angelica and sometimes I love Andy" Andy är, enligt han själv, hans bästa vän.

Det var 2 månader sedan jag var hemma och gick på bröllop. KAN NÅGON NYPA MIG!? Vart tog tiden vägen?


Såhär lycklig var jag den dagen!

Jag och E hade en liten komunikation idag vid middagsbordet var det gäller uttrycket värdfamilj och alla andra termer, varför osv. Söta unge!
Imorgon är det fredag och ännu en lång dag. Sedan väntas helgen med lite av varje. Bl.a en sleepover med Ida :)

Love,
A

Kommentarer
Postat av: kerstin

Snart har det gått 1 år. Det går inte heller att förstå. Kram mamma

2011-10-14 @ 08:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0