PT,Filmkväll & Target

Efter jag lämnat av barnen på skolan gick jag till gymmet. Gick på Cardio fit en halv timme sedan hade jag mitt första möte med min PT (personliga tränare) där hon räknade ut mitt BMI. "Vi har lite att jobba på..." blev hennes kommentar. hahah!
För att leva sunt måste jag gå ner 10-15 pounds. Tror ni jag klarade det på dessa få veckor som är kvar? Jag har gätt mig f*n på att så nu är det bara att kämpa!

Gårdagskvällen spenderade jag i madelenes soffa med en glass i handen och en film på tv skärmen. Vi satt och pratade till efter 11 då hon körde hem mig och jag sömnade innan jag lagt huvudet på kudden.

Istället för att masa mig iväg till gymmet idag åkte jag till whole foods för att inhandla lite nödvändligheter. Blev såklart en sväng in på Target också. Fick med mig ett par träningshorts och en "fox" väska.

Ska strax åka och hämta upp J. Ikväll blir en lugn kväll. Tänk gå och lägga mig vid 10 så jag orkar upp vid 5 och gå på gymmet innan jag börjar. För jag jobbar hela dagen imorgon och på kvällen blir det NYC för att äntligen få krama och skratta lite med Pauline :)


Dagens inköp. Rea och allt - $20:)

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0