Pilates.

Jag gick som sagt på pilatesen denna afton. Fruktansvärt skön träning! Tränar domdära musklerna som baletten gör. Jag och Malin snicksnackade påvägen hem.
Ett historiskt ögonblick fick jag vara med om igår - Jag skar ost med en osthyvel för fösta gången på över 9 månader. Jag skar ,skar ni vet när man skär med en osthyvel. En svensk osthyvel. En ostbit som man måste kära i. Inte bara öppna förpackningen och ta en färdigskärd bit. Im in heaven! Bara marmelad som saknas....

Jag hoppas ni förstår vilken sjukt stor händelse detta är för mig!? Intresseklubben antecknar....

Klockan är 10 och jag är faktiskt redo för sängen! Ska ta en snabbdusch och sedan krypa ner under täcket och släcka ögonen. Imorgon väntas en lång dag!

Love,
A


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt! då får man skivorna "lagom" tjocka : )

Har hemska minnen av färdigskivat sen skolan.



kram Sandra

2011-10-13 @ 17:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0