Nyöppnat Café, pannkakor och movienight.

Egentligen är jag alldeless för trött för att skriva men jag kände ändå för att dela med mig lite av min dag.
Jag hade ju som sagt kidsen hela dagen. Vi åkte till TVC på morgnen och hade planerat playdate på eftermiddagen. Tyvärr blev den inställd så istället gick vi till ett cafe som öppnat precis runt hörnet. Där åt barnen stora chocolate chip cookie och drack ur tetrapack medans jag lyssnade på 50tals musiken som så fint skrålade ut ur högtalarna. Fick ett telefonsamtal från min värdmamma när vi kom hem igen som medelade att min värdpappa var påväg hem från jobbet och tänkte ta ungarna till en park medans jag lagade pannkakor så skulle jag får sluta lite tidigare.
Så det var bara att ställa sig och laga middag. Vi var färdigätna vid 6 tiden. Jag hade inte riktigt något planerat så jag blev tillfrågad att vara med på familjens movienight. Vi gosade ner oss alla 5 i soffan och tittade på film från 70talet - Bedknobs and Broomsticks.

Imorgon väntas en dag i NYC med Ida. Vi har siktet inställt på Mood och Brooklyn. Det ska tydligen bli en strålande höstdag!

Måste bara meddela att idag kom ugg'sen fram. Det är verkligen ruggigt kallt nu! 10 grader ute och nästan alla löv är fallna till marken. Vinden tar i som bara den och jag har dendära mysiga höstkänslan! Alla säger ju att New York City är mysigast på hösten så upp till bevis!


Höstiga E i onsdags.


<3


Våran lykta.


Glada barn på Cafét :)

Trevlig helg på Er!

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0