"We like boys in cars"

Tjena!

Fy sjutton vad jag har varit nere dessa senaste två dagarna!
Det kan inte bero på någonting annat än det faktum att jag snart ska vända bland ännu en gång i mitt liv.
Men efter mycket peppande ord av vänner och bekanta har jag bestämt att imorgon ska jag vända detta till någon positivt!

Det började redan ikväll då barnen letat upp deras lady gaga cd skivor igen som gått på högsta volym hela eftermiddagen.
Skulle egentligen träffat min kära vän Camille från franskrike ikväll men jag har sån jädrans huvudvärk så istället ska jag ta en dusch och krypa i säng tidigt.

Jag och våran bil tycker inte riktigt om varandra för tillfället. Den slutade ladda idag och det var ju bara gräddet på moset över det faktum att jag blivit otrevligt bemött på J's skola och sedan provat kläder som inte passat. Men jag fick iallafall med mig en lite present till E som fyller 7 imorgon (!!!!). Kan dom inte sluta växa nu?


<3


Rubriken är från Lady Gagas Boys Boys Boys.

Love,
A



Kommentarer
Postat av: Pauline

GUD, vilken mysig och fin höstbild! Förstår att du kommer sakna de sötnosarna! <3

2011-11-09 @ 11:42:37
URL: http://gustavssonpauline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir bra ska du se. Allt har sin tid!

2011-11-09 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0